| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Úřední okénko - ostatní

10.2.2011 20:51:47 Králíček4

Re: vrácení zboží zakoupeného v prodejně

Někde jsem vyčetla,že reklamace se standardně řeší opravou nebo výměnou, nárok na odstoupení od smlouvy vzniká až tehdy, pokud by nebyl ani jeden z těchto dvou způsobů možný nebo pokud by to prodejce umožnil sám.Doporučujeme se s prodejcem pokusit domluvit, nicméně zákonné nároky jsou pouze ty uvedené výše.
Já když již ve mě nebudí zboží důvěru zkusím žádat z tohoto důvodu odstoupení od smlouvy,ale jen do půl roku od koupě.Mě se to takto povedlo,že mi vrátili peníze,ale asi záleží na prodejci.Ještě je možnost hrozit ČOI.
Telefonická poradna pro spotřebitele Tel. číslo 299 149 009 je tu pro vás každý pracovní den mezi 9. a 17. hodinou.
Odpovědět
Průběh diskuze (7 názorů)
Téma: Vrácení zboží zakoupeného v prodejně Graace 10.2.2011 20:21
*Re: vrácení zboží zakoupeného v prodej... Balbína 10.2.2011 20:26
*Re: vrácení zboží zakoupeného v prodej... Janinka.i 10.2.2011 20:34
*Re: vrácení zboží zakoupeného v prodej... Macek 10.2.2011 20:39
*Re: vrácení zboží zakoupeného v prodej... Pavelčata 10.2.2011 20:42
*Re: vrácení zboží zakoupeného v prodej... Králíček4 10.2.2011 20:51
*Re: vrácení zboží zakoupeného v prodej... Macek 11.2.2011 8:21


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.