Múj názor je takový, že je rozdíl zda inzerát vydá personální agentura nebo malá firma např. s 6 zaměstnanci.
U agentury bych brala alespoň nějakou odpověď. U malé firmy z vlastní nedávné zkušenosti bych to nehrotila. Zažila jsme to na vlastní kůži
Nabídku práce zasílali zájemci na můj pracovní e-mail a během dvou dní přišlo 400 nabídek. Přednastavit automatickou odpověď můžu jen na všechny příchozí zprávy,takže to jsme nemohla udělat.
Odpovědět na všechny nabídky byl také náš první nápad,ale zjistila jsem,že nabídky jsou zasílány i z jiných adres zájemců /přítel,kamarád,maminka../,některé stejné nabídky byly doručeny i 5x. A hlavně by někdo musel za mne po dobu vyhledávání adres/někdy to opravdu stálo za to
/,kopírování atd. udělat mou práci / opravdu jsem 8 hodin pracovně vytížena/.
Takže nakonec se volalo jen vybraným zájemcům.
Když už jsem se tak rozepsala, tak tady hodím pár rad:
1. Vždy připojte úvodní dopis a životopis do přílohy.
2. Je pěkné, že si odesílatel nastaví do názvu odesílatele: bublinka,kocourek, myšička, koumák,kačenka/byly i horší
/. Ale to je tak pro seznamku, ALE PRO OFICIÁLNÍ ZPRÁVY SE TO OPRAVDU NEHODÍ, spíše tím adresáta odradíte zprávu vůbec přečíst.
3. A co je opravdu důležité. CHYBY A ZVLÁŠŤ PRAVOPISNÉ !!!! Jestli někdo napíše,že má středoškolské vzdělání s maturitou a naseká do nabídky chyby jak "prase" / promiňte mně ten výraz/
, tak si u nás např. tímto zavře dveře. Těžko můžeme akceptovat při jednání a sepisování smluv se zákazníkem, že zaměstnanec neumí základy mateřštiny
.
P.S. I tak vám přeji, aby se vám někdo ozval
.
Jsem zvědava kolik chyb jsem nasekala já