joo, tak to se netěš, chrobákům a pavoukům asi těžko uteče..
A tenkrát si vymysleli, že každej gympl by měl mít na výběr v daným rozsahu nějaký odborný předměty, aby se měli na trhu šanci uplatnit i ti absolventi, kteří nešli na vejšku. A velký gymply toho měly na výběr víc, náš malej gympl měl jen ekonomii a administrativu, chemii a strojírenství.pro mě výběr na nic, odjakživa jsem se zajímala jen o jazyky, tak jsem se hlásila na administrativu, připadalo mi, že to tak ještě možná nejvíc užiju.
Jenže na tu se hlásilo nejvíc lidí a brali přednostně ty, o kterých se vědělo, že fakt nejspíš půjdou rovnou do praxe. na mě zbyla chemie, kterou jsem nesnášela, z laborek mě blela hlava a byly to zabitý hodiny,k ničemu..
A já jsem třeba ráda, že D. pozná kdejakou havěť, umí rozeznat ptáky, dokonce i všechny ty malý šedivý,co vypadají podle mě úplně stejně
, umí o nich vyprávět, ví, kde žijou,co žerou, jestli jsou chránění...
Jenomže když si uvědomím,že jeho podle mě celkem rozsáhlý znalosti stačily letos sotva na trojku, tak si říkám, že to třeba malinko přehánějí,že by stačilo i míň..
Přírodověda ho navíc vůbec nezajímá..