Lendulko, tak to máš dobrý, když má jen lehounkou. Syn je typický ADD, ještě má vývojovou dysfázii a vidím v něm i lehce aspíka. Toho aspíka budu řešit v listopadu s psychiatričkou.
Nebo co myslíte: Syn(7) nemá sociální cítění, nekouká se do očí při pozdravení a toho ještě na to pozdravení musím stále upozorňovat, to samé je s prosením s děkováním. Špatně komunikuje, logopedka to přisuzuje té vývojévé dysfázii. Chce mi něco říci,ale nemá to hlavu ani patu. Nic se od něho nedozvím, jako co dělali ve škole. Včera ve škole soutěžili, bohužel jsem se nedozvěděla v čem,no prostě nic. V autě mi říká, maminko byla tam ta paní a já a která paní? A on no ta s fialovýma šatama,no ale já vůbec netuším o jakou paní s fialovýma šatama se jedná
. Jí určitá jídla. Nikdy si nevzal hranolky, brambůrky, krokety, atd. atd. atd., Má oblíbenou červenou barvu, vše musím kupovat převážně v červené, když v obchodě zrovna nemá oblečeni v jeho velikosti červenou barvu, tak ho nechce a není s ním domluva, on trvá na červené a nechápe, že jeho velikost v červené prostě není a nebude
. Dále má oblíbené kraťasy, nechce nosit tepláky. A taky a to doslova miluje punčocháče a ČERVENÉ
. Neznám žádného kluka, který by miloval punčocháče jako on. Vůbec mu nevadí, že si je obléká půl hodiny, je šťastný, že si je může obléknout.
Dále nemá představivost. Opakuje fráze z reklam, z pohádek,ale nic sám nedokáže vymyslet. Nemá rád změny, vše musí mít naplánované dopředu. Každý den mu ráno a když pro něj jedu do školy říkám, co se bude dělat, kdy bude dělat úkoly a kdy si hrát. No a spoustu dalších věcí. Co myslíte?
Jo a ještě jsem se chtěla zeptat, jestli má někdo doma dítko s ADD a s ADHD, jako dva rozdílné sourozence. Zajímalo by mě, kdo je složitější na výchovu jestli dítko s ADD nebo s ADHD.