28.1.2012 14:48:46 kladka
Re: Chyby v práci
No právě, taky mám dojem, že bych chyby měla dělat jen výjimečně. Když odevzdávám nějakou větší zprávu, tak sedím v práci klidně do desíti(nebo celou sobotu) abych vše zkontrolovala. Ale moc mi nejdou ty organizační věci okolo. Občas kontroluji práci po jiných lidech a tím pádem jsem za případné chyby zodpovědná já. To se mi teď bohužel stalo, a na časový pres se vymlouvat nemohu - čas sem na kontrolu měla:( Jinak pracuju dobře s outlookem, takže mám nastavená všechna možná upozornění, úkoly atd. a funguje to. Celkově mě moje práce baví, ale ty organizační a koordinační věci mi nejdou (zabírají tak třetina času). Bez toho ale nemohu vykonávat tu zábavnější část:(:( Díky za rady, nezbyde než se snažit víc. Ale někdy je to těžky si věřit, že zas neudělám nějaký kopanec.
Odpovědět