Moniko,
mně se ten systém u tohohle věku nelíbí. Ale dá se na to zvyknout a holt se přizpůsobit. Loni jsem si říkala,že mi to přijde nefér, z dějepisu měl D. znalosti, který jsem v tý daný oblasti neměla rozhodně ani na vyšším gymplu, fakt toho věděl hodně, nejen z učebnice a sešitu, prostě věděl toho dost.Z ústního zkoušení dostal jedničku, pak byl jendou 14 dní nemocenj aprootže je lempl, nesehnal si to během nemoci, tvrdil teda,že neí od koho. Omlouvají jim jeden den na doplnění, to neudělla, třetí den po nástupu po nemoci psali test,dostal kuli(pár věcí uvnitř jedné otázky neuvedl) a měl smůlu,oprava nejde, známka (1 a 5) , je jasná, dostal za tři, je fuk, že znalosti tomu neodpovídaly.
Ale letos už prostě ví, že je nutný učit se průběžně a že může mít prostě smůlu, že špatná známka zkrátka ne vždycky odráží to,co skutečně umí.
A zrovna tohle asi není tak podstatný, to možná ma. u toho, komu na známkách extrémně záleží a takovej tam za chvíli nneí asi nikdo
Abych se přiznala, sama mám někdy chu´t mu říct, že některý předměty nestojí za to,aby se člověk nějak etra dřel, slušná dvojčička nebo i trojčička je víc než dostačující
Prostě si vedle sebe postavt vynaložené úsilí verzus výsledek nebo důležitost výsledku a podle toho se zařídit..
Ae říct mu to nemůžu, hned by se toho chytil a dělal by to velmi důsledně