Re: Dceři hrozila pětka z matiky a teď má dobré známky
No já měla srovnání ve fyzice, kdy dneska berou víc látky, než jsme měli my v té matematické, my měli témata jako radiaktivita a záření až na gymplu, polovodiče jen lehce zmíněné, tuším, že třeba vesmír jsme ve fyzice neměli vůbec....fyziku jsme ale měli jen tři roky, teď jsou čtyři, jenže zase na druhou stranu často zkrouhnutou na jednu hodinu týdně

. My měli dvě hodiny a minimálně jednou měsíčně dvouhodinovku laborek, i v chemii a přírodopise.
Naopak třeba občanky jsme měli jen hodinu týdně a taky jen od šestky do osmičky, zatímco dneska je od šestky do devítky a někde jsou až tři hodiny týdně....
Dále pak předměty jako etická výchova, environmentální výchova, informatika, svět práce.....u nás pouze dílny/šití/vaření/pozemky podle ročníku, ale maximálně dvě hodiny týdně.
Jazyk býval dvě až tři hodiny týdně, teď je třikrát až čtyřikrát.
Takže podle mě je víc předmětů i víc hodin v humanitních předmětech a myslím, že i víc učiva.
Odpovědět