Přísné známkování
Zajímal by mě názor co tedy dělat s dětmi, které prostě těch chyb budou mít pokaždé víc. Mám zatím druháka a možná časem se soustředění zlepší, ale u diktátů bude mít asi problém vždycky. Některé diskutující maminky neuznávají mírnější hodnocení, ale jakou má mít motivaci dítě které chyby v diktátě bude mít asi vždy a je jedno jestli pětku dostane za 8 chyb nebo za 15, či 20. Není v tomto případě lepší nepsat diktát rovnou? Když dítko má problém stihnout napsat diktovaný text. Musí být velmi motivující vědět že vždy dostanu za pět.Když někdo nemá nadání tak se může vylepšovat, ale asi nikdy nebude bez chyb. Je zajímavé, že se dokáže pochopit že není nadání na tělocvik, výchovy, když se mírněji hodnotí v ČJ nebo v matematice tak je to nespravedlivé.
Odpovědět