Re: Zítra nastupuju do call centra
Dělala jsem na zákaznické lince, aktivní telemarketing ne. Ale i tak to bylo hodně náročné, s hlasivkami jsem měla po nějakém čase docela problém, prostě už mně pak hodně bolelo v krku a sotva jsem mluvila. Byl to jeden telefon za druhým, samozřejmě plnění různých limitů atd. Pokud bych navíc já měla sama někomu volat a obtěžovat ho tak bych to asi nedala. Sama tyhle hovory nesnáším a buď vůbec nezvedám nebo hned říkám, že nemám zájem a pokládám. Navíc nemám prodejní schopnosti a pokud je tam plat jen za to, co prodáš, tak mně by vyšlo lépe zůstat do práce. Jinak ale chápu, že s prací je to těžké, hledala jsem aktivně skoro 4 měsíce, chtěla jsem zkrácený úvazek nebo pružnou pracovní dobu kvůli dítěti a právě jediné co bylo, byla ta call centra, také mi to jeden čas reálně hrozilo a bude možná časem hrozit zase. Je to opravdu psychicky hodně náročná práce, ale něco pozitivního je možné najít si na všem, když se snažíš.
Odpovědět