17.6.2012 16:01:42 Bagheera1985
Pracovní maraton
ahoj tak je to asi měsíc co jsem začala přebírat agendu účetnictví a skladovou politiku. Mám pocit že na to nemám. Oba dva případy j sou mými předchůdci rozsáhle vybudované agendy. 2 x týdně jezdím do Olomouce na kurz účta, 27.6 budu končit závěrečným testem, 3x týdně mám v práci 12tky a kvůli DPHčku budu pracovat i přes víkend. Snažím se v práci stihnout co nejvíc, ale ještě nejsem natolik zkušená a svižná abych se vyrovnala svým předchůdcům s 20ti i víceletou praxí. Myslíte že se to srovná nebo na to nemám a mám to vzdát? V práci eviduji a platím faktury,hradím mzdy, roznáším podklady ke mzdám na sociálku a zdrav. pojištovny, teď budu úplně sama tvořit DPH čehož se docela bojím,protože jsem to viděla jen jednou a bude to poprvé. Běhám i s dopisy na poštu,kupuju kanc.potřeby, vedu pokladnu, ve skladové evidenci počítám marže a obsluhuji naši prodejnu. Do toho skladového programu jsem se dostávala 3 týdny je dost složitý,ale už ho mám z velké části zažitý. Pokud se ale vyskytne problém řeším ho s jeho tvůrcem třeba půl dne, pak už nemáme vůbec čas na jinou práci,která mi ještě přísluší. Díky moc za radu. Chlapi nadávají, že jsem pomalá ale já to jinak zatím neumím, všechno se snažím po sobě kontrolovat a možná že i to mě brzdí
Odpovědět