22.8.2012 20:36:25 Bagheera1985
Pocit přetížení v práci
Ahoj poslední dobou mám pocit, že to s prací nezvládám, možná jsem na ni se středoškolským vzděláním příliš hloupá. Mám na starosti evidenci a zápis faktur a jejich placení (nejvíc se bojím placení těch velkých eurových - zatím ale stálo štěstí u mě a nepřeťukla jsem se), potom mám na starosti celou personalistiku - vedení docházky, přihlášky, odhlášky, pracovní smlouvy, mzdové účetnictví, součásně dělám i zbytek co podnikové účto zahrnuje (tvorba DPH, zápis faktur, zápis výpisů z účtu atd). Mojí další náplní práce jsou sklady a vše co se týče skladové evidence - tvorba visaček, čárových kódů,tvorba cen, nákup nového zboží, přejímaní zboží do komise, prodej zboží, tvorba marží. Občas mám pocit, že mi z toho hrábne, je důležité aby bylo vše v pořádku jedná se o zodpovědnost vůči dodavatelům, odběratelům i samotnému FÚ. Myslíte, že přeháním a nemám na to nebo je toho opravdu hodně. V práci se kolega se zahraniční sekce nic nového učit nechce a ostatní 2 lidé mají tolik práce a starostí, že mi s tím pomoct nemůžou. Díky za rady jak si práci co nejlépe rozvrhnout.
Odpovědět