Re: Interaktivní tabule
Tragiko,
jenže to je klasický příklad použití tabule nevhodně

.
Proč by nemohla u tabule pracovat jedna skupinka, v lavici druhá, u klasické tabule třetí? Intreaktivní tabule navíc umožňuje sebekontrolu, takže tam nemusíš stát a dětem říkat, to děláš dobře a tohle ne.....strach, že ji rozbijí? Zbytečný, jsou dělané tak, aby něco vydržely....Po určité době nebo v další hodině se skupinky vystřídají.
O zkoušení určitých věcí a výkladu (a pokusech) už jsem psala, to je využití které jiný způsob nahrazuje špatně. Prezentace referátů tu zmiňovali jiní.
Pomůcku se prostě musí naučit používat i děti, i učitelé. Jakákoliv pomůcka, kterou neumí učitel použít správně, je k ničemu.
Ta tabule má tu výhodu, že nahradí ostatní elektrické přístroje (CD přehrávač, televizi, video a DVD přehrávač, dataprojektor s plátnem), takže i když není učitel zběhlý v tvorbě výukových programů, má možnost ji celkem smysluplně využít.
Možná se může stát, že na takové využití je to drahá sranda, ale ony všechny ostatní přístroje, které je schopná ta tabule nahradit, stojí dohromady přibližně stejně (počítám tedy ty levnější tabule). Když se tedy připočítá ta přidaná hodnota pro ty, kteří umí tabuli využít i jinak, pak to zase až tak strašná cena není.
Odpovědět