Jsem celkem tolerantní, kluk je v 5té, ve 3tí se jim změnila tř.uč. Ta nynější oproti bývalé je o dost mladší, děcka jí milují hlavně co se týče výuky výpočetní techniky, jako v tom je skvělá


úkoly fakt minimálně, ona chce samostatnou práci, takže projekty, o Marsu, o Karlu IV., kluka to baví, neřeším, vytisknu teda obrázky z netu, nekreslíme, protože on prostě kreslí nerad. A já též

Jinými slovy - nejde nám to.
Občas teda přijde jobovka, ve 20.00 dítě praví, že mají na zítra donést nějaké exotické ovoce, tož jsem vyrabovala lednici a ráno přepadla Alberta a p.uč. byla v šoku, že stačil pomeranč, volala mi, zda to teda opravdu můžou ty děti sníst. Dítě jsem vyložila před školou s tím nejexotičtějším ovocem, jaké jsem sehnala a bylo toho asi 10kg. Řekla jsem jí, že to byla stejná přepadovka, jakou ona dělá nám. Jsou to věci, které prostě např. výtvarně nenadané dítě nedá. Např. nyní stojící malovaný betlém, ne z papíru...Jako patlala jsem to z ker. hlíny 3 večery, hlína, akrylovky, to taky něco stojí, budka ze slámy, tu vyrobil děda, fakt super úkol. Kluk to donesl ve čt. do školy a že prej to je hezký. Ona si asi fakt myslí, že to mladej dělal sám. Já jsem zas taková sr..ka, že když mají něco donést, tak to prostě koupím, nebo seženu, ale úkoly "pro rodiče" mi vadí.
