10.4.2013 22:30:32 Jana Nováková
Re: Jste spokojeni s kvalitou Vaší restaurace?
Dobrý den, píšu přes kamarádku, která mi zde dotazník sdílela. Dotazník jsem vytvářela a cenu jsem nepřehlídla
cena tam být právě nemá, jde o stravovací a ubytovací služby. Představte si takové kolečko, které zahrnuje vše, co poskytování služeb patří.. od toho, jak se zaměstnanci chovají k zákazníkům, nebo jak je restaurace/hotel vybaven, atd.. ale cena je až to, co za ty služby zaplatíte. Jde mi právě o to, co je pro Vás kvalita služby, jakou ji chcete dostat a co vše chcete dostat. Cena je až to, co za to jste ochotna nabídnout a to cílem tohoto výzkumu není. Dobré jídlo bohužel taky nelze zařadit, protože přídavné jméno dobrý bych mohla zařadit před každé podstatné jméno - dobrá obsluha, dobrá postel atd. Kdybych vzala v úvahu, že by někdo navrhoval faktor Kvalita jídla, tak to bych poté posuzovala kvalitu samotného jídla a ne stravovacích služeb jako takových. Jde právě o ty služby, které jsou zákazníkům poskytnuty... Jídlo v restauraci poskytuje každý, i když je zřejmé, že právě o to jídlo tam jde, to bych potom prováděla výzkum přímo na kvalitu daného jídla, ne na kvalitu SLUŽEB. Doufám, že chápete, jak to myslím, snažila jsem se to nějak srozumitelně vysvětlit
Odpovědět