Re: práce v call centru
Nepracuji v call centru,ale protože hledám dlouho práci, šla jsem i tam na pohovor, kdy na mě vybalili naučené řeči-nějak jim ušlo, že nemluví s 18 letou holkou bez vzdělání - potom mě volali, že mě tedy berou, ale znělo to tak, jako když jsem vyhrála milion, když mohu jít pracovat k nim do aktivního telemarketingu. Nakonec jsem to nevzala, směna od 8,30 do 17, což nejde kvůli dětem,ale i kvůli tomu ostatnímu:30 lidí v jedné místnosti, každý svoji "kukaň". Základní plat 12000, který se zvyšuje podle odměn za proběhnuté hovory a uzavřené smlouvy, ale také se podle toho snižuje. Mají stanovený nějaký průměr za měsíc a když to člověk nesplní, tak jde s penězi dolů. A další procenta jsou podle vedení hovoru, kde nějaký nadřízený zpětně hodnotí vedení a "kvalitu" hovorů. A v tu dobu, kdy jsem tam byla zrovna nabízeli něco pro UPS (nyní přejmenované) a to mi zrovna den předtím někdo volala a přes moje trojité sdělení, že nic nechci, jsem musela nakonec zavěsit já, protože ta paní pořád mluvila a mluvila... Já na tohle nejsem. Budu se měsíc snažit někomu něco vnutit a potom mi řeknou, že jsem nesplnila limit a něco mi odečtou?? Pasivní zákaznické linky jsou lepší. Jsem nyní pozvaná na pohovor do ČP, ale byla jsem upozorněna, že tam se sice vyřizují požadavky klientů, ale stejně i jim se něco nabízí, ale je to pořád už klientům a ně lidem, kteří nic nechtějí a někdo je otravuje telefonem...a vzhledem k naší finační situaci mi pořád volají ze zákaznických lineka já se na ně snažím být slušná, protože každý má nějakou práci. Ale kolikrát i ti operátoři jsou tak nepříjemní..asi je předtím někdo vytočil
Odpovědět