Reklamace na MMB soudní cestou
Koupila jsem na mmb autosedačku se základnou za tři tácy. Vše mělo být v perfektním stavu, včetně návodu na používání, paní slibovala 14denní záruku vrácení peněz.
Jenže, žádný návod nedodala, autosedačce chybí integrovaná (!) stříška a hlavně, nejde odepnout ze základny. Původně jsem myslela, že je chyba ve mě, ale shlédla jsem tedy nějaké instruktážní video na netu a není. Z deseti pokusů ji odepnu max jednou.
O nějakém vrácení peněz paní nechce ani slyšet.
Vzhledek k ceně se plánuju obrátit na právníka, ale smaozřejmě je to problém - autosedačku potřebujeme a nějakou používat musíme apod. Řešil někdo podobnou věc soudně? Obrátila jsem se na administrátora mmb, který mi ale odepsal, že protože jsem měla věc asi dva týdny v rezervaci a tím paní po ty dva týdny blokovala prodej, nemám na nic nárok. Pro mě logika nepochopitelná.
A závěrem - nemáte někdo kontakto na nějakého slušního právníka? Nechce se mi nějak obvolávat AK, nemám na to nervy a nemám to ráda
Odpovědět