16.5.2013 14:01:40 Winky
Re: Jak privest matlu patlu k poradku?
jj, taky se přikláním k variantě nejdřív zjistit, jestli náhodou není někde "chyba v nastavení programu" za kterou syn nemůže, dyslexie či podobná věc.
Jako režimová opatření bych brala jak tu bylo zmíněno - vybrat pár věcí které by se zlepšit mohly dát, a ty ostatní se snažit nekritizovat (tj. nehroutit se ze všehno najednou, písmo nemusí být úhledné - to má nakonec málokdo, ale mělo by být aspoň z převážné části čitelné - tedy aspoň ty mezery mezi slovy pro začátek, pak zkusit napravit jednotlivě některá nejvíce "zbastlená" písmena). S opatřeními proti "umatlanosti" věcí mu pomoci - dát takové obaly které se dají otřít, rohy učebnic vyztužit olepením izolepou aby se tolik neohýbaly, penál přehledný a spíš menší než větší aby v něm udržel pořádek, na svačinu plastový box do kterého když zavře nedoukousaný chleba tak to nevadí a nebude nic dalšího v tašce opatlané od pytlíku se svačinou. Sešity si může občas otírat sám, boxík pod dohledem omýt po příchodu ze školy (nejdříve s pomocí samozřejmě, nebo pokud je toho na něj moc - nevím věk - tak vy). Batoh takový, co se dá hodit do pračky pokud se bude jevit "ováleně".
A plný kbelík tolerance
Odpovědět