29.7.2013 14:52:13 Gretel
Re: Proč jsou na očkování dětí pořád reklamy?
Já teda nejsem žádný PR odborník, ale přijde mi to jako se lechtat pravou nohou za levým uchem. Většina celostátních PR kampaní je promýšlená na měsíce dopředu a v běžném komerčním provozu k takové situaci (hromadění léčiva až do konce expirace) spíše nedochází, protože lékárny objednávají zhruba tolik, co spotřebují, radši víc než míň, dtto distributoři - a podle spotřeby se také upravuje výroba daného léku. Reklama za miliony by byla v takovém případě dost nejistý podnik, protože by pořád hrozilo, že lék neprodám, a ještě jsem investoval miliony na propagaci.
V případě toho, že je lék nabízen v současnosti bez doplatku to znamená, že výrobce získal velkou konkurenční výhodu oproti dalším srovnatelným vakcinám - smlouvu se zdravotní pojišťovnou, a chce na to pořádně upozornit.
Odpovědět