Přesně toto mi udělalo RWE.
Platba se jim navíc připsala v den, kdy mi posílali vyúčtování A VĚDĚLI O NÍ. A že si ji tam nechají na další období, což je výborné, aspoň mám předplaceno a hlavně – o nic nepřijdu. Takže místo doplatku 300 Kč po mě chtěli další 4500 Kč. Fakt výborný nápad, pro mě znamenal maličkost – 2 platby v měsíci.
Celý následující měsíc ze mě dělali debila na infolince, že prý je to v pořádku, správně a vůbec super, a navíc o nic nepřijdu.
Na závěr měsíce jsem měla všeho plné zuby a chtěla podat reklamaci. Jenže madam na infolince nevěděla, jak to napsat, a že to po telefonu podat nejde.
Tak jsem se vykašlala na reklamaci, hlavně mi došlo, že je poslední den v měsíci – šance podat výpověď.
Tak volám znovu, že chci podat výpověď. A prej "nechcete to nejdřív reklamovat?".
Říkám, že klidně, ale musejí to vyřídit do 15h, jinak podávám výpověď.
Jenže "máme tu i jiné reklamace, to nestihneme, a proč jste ji nepodala dřív?".
Tak říkám "oukej, chci podat tu výpověď".
A znova "a nechcete zkusit tu reklamaci"? Jako u blbejch. S infolinkou RWE jsem ztratila za celou hezkých pár hodin a bylo to úplně k ničemu. Jsou tam papoušci, které nehrávají, a nesmějí pustit ani chlup.
Takže jsem běžela na jejich pobočku (jestli je to tvůj případ, a jestli se k tomu rozhodneš, tak bacha, je jich strašně málo, ale například pražská je otevřena i v sobotu - bacha, končí měsíc) a podala výpověď.
Peníze, které ze mě vytáhli, a které si chtěli syslit celý rok až do dalšího července, mi vrátí za 2 měsíce