Re: Dilema ohledně místa učitelky
Yuki,
hledají prvostupňové, protože je na škole dost těch bez kvalifikace.
Jinak když jsem tehdy začínala vlastně na záskok, tak jsem právě dostala u čtvrťáků to třídnictví, matiku, češtinu a přírodovědu a na druhém stupni fyziku, chemii a informatiku....bylo toho hodně, ale to složení předmětů mi celkem vyhovovalo. Ani na minulé škole mi pracovky nikdo necpal, dostala jsem výtvarku (tu beru, baví mě a něco jsem schopná i těm dětem dát, i když výtvarkář nejsem) a rodinnou výchovu (ta už se neučí).
Tady hrozí k té fyzice občanka (zvládnu, nijak extra mi nevadí), výtvarka (psala jsem, brala bych) a zeměpis (nejsem aprobovaná, takže myslím, že nehrozí, kdyby jo, tak je zase otázka, který ročník, třeba o Asii bych vykládala dost těžko, ale zase sféry a takový ten všeobecný zeměpis v šestce si myslím, že bych dala dobře). Jo a výchovy na prvním stupni bych brala taky ráda, mě to baví.
Moje úvaha byla prostě o tom, že celý úvazek asi nehrozí kvůli škole. Výchovama se vykrývají většinou necelé úvazky prvostupňových a někdy i druhostupňových, takže pokud bych o něco přišla ve "své" třídě na prvním stupni, byly by to právě výchovy. A naopak by mnou třeba vykryli chybějícího fyzikáře na druhém, protože fyziku prostě každý neodučí.
No nic, životopis jsem poslala a uvidíme.
Odpovědět