Kromě zastánců se k Hejného metodě vyjadřuje i početný zástup kritiků.
hrou.da | 123574 |
2.4.2018 21:23:20
já osobně jsem jako dítě nesnášela různý skupinový práce a tak, a jako dospělá taky , naštěstí mne to povetšinou minulo
na druhou stranu mi jako dítěti vadilo a jako dospělejší (SŠ) připadalo absurdní, že učitel zadal nejaký úkol (např. v matematice a nemyslím písemku), něco těžšího a hlídal, abychom se neradili, i když jsme s nějbližšími sousedy začali sami od sebe spolupracovat, protože třeba nikdo si nebyl jist, ale každý mel nejaký nápad ....to byly kecy typu "tohle není kolektivní práce", "nebavte se" "každej sám" ..... |
Dana | 143148 |
2.4.2018 10:13:20
Naprosto souhlasím. Chce to zlatou střední cestu přizpůsobenou dětem, které se zrovna v té které třídě sejdou.
|
Vítr z hor | 100046 |
2.4.2018 8:26:52
Je úžasný, jak to máš srovnaný!
|
vlad. | 38059 |
1.4.2018 23:55:46
mám hoď laso, přijdu trsat
|
Tante Bante | 147015 |
1.4.2018 23:53:02
Ahoj, mám se, zpívám. Máš FB?
|
vlad. | 38059 |
1.4.2018 23:40:42
Tante
Máš se ? Jak ti to zpívá? |
Tante Bante | 147015 |
1.4.2018 22:34:39
Ono to má cenu, je to celkem vydatné cvičení, jak se naučit vycházet s lidmi, se kterými vyjít musíš, protože ti je napařili někde vyšší mocí, a ti lidé tě brzdí, otravují, dělají naschvály a nějak to musíš zvládnout. Občas to má cenu i jako rámec, aby děti viděly, co taky je nebo není možné, že třeba zatím co já si myslím, že zeměpis je úplná blbost, protože mi to doma říkají rodiče, tak Jarda ví, že vedle nás je Německo a přes něj se dojede do Francie a dokonce umí najít na mapě, kudy vede dálnice, protože ta dálnice má takovou jako značku (WTF?).. Když ve skupině pracují rovnocenní partneři, učí se efektivní spolupráci, můžou přijít na to, že spolupracovat je výhodnější (ono je to výhodnější, i když musíš táhnout "přítěž", jenže tohle je celkem obtížné pro děti k pochopení, zvlášť pro ty dnešní, které jsou vedené k extrémnímu egocentrismu a tvrdosti k ostatním). Má to smysl, když se to nezvrtne ve vylepování papírů na jiné papíry.
Ale pravopis tak naučit nejde, ani násobilka, ani rýsovat, ani zakreslit pozorované, nejde tak naučit číst, řešit rovnice, zapamatovat si, jak se počítá trojčlenka.. to jde udělat jen jako potěmkin a za výsledek si vzít ty děti, které se naučí trojčlenku i v hodně ztížených podmínkách a u těch, co se nenaučí, říct,že to vlastně nevadí, že zase umí něco jiného, třeba smát se. |
Šuplík | 137953 |
1.4.2018 21:54:40
No, to delate fakt blbe, kdyz neposlouchate ostatni skupiny.
|
Kat | 121378 |
1.4.2018 21:49:05
Mickey, tak mne prijde, ze nejlepsi skupinovka je ta uplne neplanovana. Kdyz se semele prirozene, nebo se proste x kamaradu podili na necem.
|
Mr. Miçkey | 124689 |
1.4.2018 21:39:28
Ja ti muzu rict, ze u nas je na podobny blbiny jako projekty, prace ve skupinach, prezentace atd drtiva vetsina alergicka, jakmile se zaslechnem „Gruppenarbeit“, ozyva se ze vsech koutu kvileni a ze zadnich lavic nadavky Praci, kterou bych doma mel hotovou za 5 minut, delame pul hodiny, jelikoz se do toho serou dalsi tri lidi, ve finale to udela jeden, zatimco ostatni datlujou na telefonu nebo kecaj, pak to nikdo nechce prezentovat, ten, koho k tomu donutime, je nasranej, z toho, co prezentovaly ostatni skupiny vime hovno, jelikoz bud prezentujou pred nama a my jeste doladujem vlastni tema a ignorujem je, nebo po nas, a to uz nemame na nic naladu, takze ve finale si i jejich temata musi kazdej projit doma sam, skoda casu
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.