Ahoj po ránu, trošku mě trápí u syna náhlé zhoršení ve škole. Od samého začátku mu to šlo velmi dobře, samé jedničky, jen velmi zřídka nějaká dvojka. Poslední asi 3 týdny to s ním začalo jít z kopce, je nesoustředěný, vynechává písmenka, čárky, tečky, plete si plus s mínus, nebo příklady spočítá kompletně blbě, i když den předem ty samé měl na jedničku. Prostě velmi velké výkyvy. Nevím si s tím rady. Učitelka říkala, že není dobré motivovat dítě nějakou odměnou na konci roku za samé jedničky, kluk má slíbeného dinosaura s nějakými ploty, měl slíbené něco i na pololetí a bez problémů, tady toto už má slíbené od ledna od pololetního vysvědčení a ten obrat fakt pozoruju max. 3 týdny. Jinak on je syn celkově spíše uzavřenější a labilnější, myslím, že chytrý je až až, že problém bude někde jinde než že by nezvládal učivo. Učitelka ještě tvrdí, že to může být tím, že už je konec května, a že děti už bývají unavené a nesoustředěné. Znáte to někdo? Co dělat? Nerada bych, aby ještě dovalil na vysvědčení nakonec dvojku, vím, že by to nebyl konec světa, ale mám skoro pocit, že by ho to hodně demotivovalo, protože učivo zvládá, doma co děláme, tak má vždy vše správně, problém je v té škole. Ono jich je ve třídě 29 a je to asi znát, nevím, jestli je chyba ve mně, v učitelce, nebo nějaký psychický... už jsem z toho na nervy, v pátek donesl dokonce první čtyřku, prý že tomu vůbec nerozuměl, byl to nějaký "list" neviděla jsem ho a ani tu čtyřku nemá v žákovské. Ona p. učitelka je asi trošku přísnější, dává horší známky už od listopadu, lítají už i pětky, u dcery p. učitelka v první třídě dávala dětem max. trojky a to ještě velmi, velmi zřídka, teď už je přísnější v té třetí, pochopitelně. Nerada bych aby byl syn znechucený už od první třídy, skoro mám pocit, že se začíná do té školy bát chodit a domů taky, i když jsem mu nikdy nevynadala za horší známku. Vždycky když nějakou takovou má, tak přijde domů a tváří se jak tajemný hrad v Karpatech a hromádka neštěstí zároveň. Je mi ho líto a nevím jak pomoci.