Po prvotní pohodě se to u nás nějak vymklo. O víkendu jsme se učili celkem tři hodiny, z toho jsme pravda hodinu doháněli to, co dcera zameškala a co jsme nestihli, když byla nemocná. I tak ale má každý den stránku písanky + dopsat, co nestihla ve škole (nestíhá pravidelně). Obvykle je také úkol z matiky, někdy na deset minut, někdy i na půl hodiny. Tentokrát se měli naučit pěkně pitomou básničku, nerýmovací a se slovními obraty, jež jsou pro děti v podstatě neuchopitelné. a čtení, to u nás půlhodiny zabere. Kromě toho dcera už někdy minulý týden nedostala jedničku, protože doma nedokreslila nějaký obrázek (dokreslování jsem jí s ohledem na to, kolik času jsme už učení věnovali a kolik bylo hodin zatrhla). Učitelce jsem už kvůli tomu psala mail. Prý to konzultovala s ostatními učitelkami, děti toho prý dostávají přiměřeně, argumentuje výběrovou školou a tím, že dcera patří mezi pomalejší co se tempa týče. Já argumentuji tím, že hodinu pro prvňáka je moc a ať vezme v úvahu, že jde o bilingvní třídu, kdy rodiče s dětmi procvičují i věci nad rámec domácích úkolů, a to právě třeba tu angličtinu nebo když vidíme, že něco vázně (aktuálně matika - dcera byla měsíc nemocná a já neumím vysvětlit hejného tak, jak je asi třeba). tak mě zajímá, jak to mají ostatní prvňáci?
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.