takže postupně: bilingvní třída: z 18ti jsou biligvní myslím tři děti. Ostatní neumí. Angličtina k nim proniká v menší míře, než jsem se obávala. Z té ve stresu nejsou. Ano, mají čtyři hodiny navíc.
nemocnost: ano, měla dvě angíny + jí stále není moc dobře. Zhruba 6týdnů jí učím převážně doma. nejde mi moc vysvětlit, jak na hejného.
pomalost: ano, je pomalejší. To víme. Na druhou stranu se tím myslím z míry nevyvádí. Pomaleji jí i píše. Pomaleji se obléká. Na druhou stranu se oblékne, nají i naučí )v mezích svých limit) sama.
úkoly: ano, stěžuje si více rodičů. někteří tak trochu potichu, jiní (cca pět) nahlas učitelce. Ano, všichni říkají, že jim to trvá přes hodinu. Loni (jiná třída) se jedna maminka učila se synem hodiny dvě. Toho se chci vyvarovat.
kroužky: až je přestaben zvládat, budeme redukovat. teď na ně už dva měsíce nechodí, pominu-li zpívání. Aktuálně to není nic, co bych řešila.
generalizace: ano, zobecňuješ. Když se ptám, kolik času věnují jiné děti úkolům, neznamená to nic jiného, než píšu v úvodním příspěvku. Že u nás je úkolů hodně. POkud myslíš, že napsat stránku z písanky, přečíst stránku ze slabikáře a vypočítat pár příkladů je otázka 15 minut, žiješ v jiném světě než já.
že máš nemocné dítě je mi líto. Snad to bude dobré
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.