Maargitt, u nás loni v první třídě nedostávali v prvním pololetí úkoly žádné, jen vždycky paní učitelka psala mail, co zrovna berou a co máme tedy s dětmi občas zopakovat...básničky se loni vůbec nazpaměť neučili, letos měli zatím asi tři...ve druhém pololetí už úkoly sem tam měli, ale třeba 2-3x týdně několik řádek psaní a pár příkladů z matematiky...k tomu průběžně podle potřeby čtení, ale neměli to nařízené, že musejí každý den číst tolik a tolik, prostě to nechala na uvážení rodičů, kteří vidí, jestli děti potřebují číst víc a nebo jestli jim to jde a stačí jim míň...ale je fakt, že je to logopedická třída, kde jich loni bylo ve třídě 8, takže toho stačili udělat dost ve škole....jinak ale jeli podle běžného vzdělávacího plánu, končili loni se stejnými znalostmi jako děti v běžných třídách...syn byl za loňský rok nemocný jednou - dva týdny angína - a dopisoval asi 3 stránky v písance a něco z matematiky...ale nikdo ho nekontroloval, do kdy si to dopíše...
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.