"Nemyslím si, že by je nějak poškodilo, kdyby něco pochopily jiným způsobem, než jak to vykládá učitelka. Spíše naopak - vidí, že k řešení se dá dojít různými způsoby."
Liško, no, to zase záleží na dítěti. Když jsem občas něco synovi v matematice vykládala "po svém", ačkoli to paní učitelka vykládala jinak, tak to v něm právě asi vyvolalo potřebu zkoušet to i jinak a děsně ho to zdržovalo. Už na prvním stupni mi učitelka říkala, že nepracuje postupem, který je ona učí a pak nestíhá, protože hledá řešení a nepočítá. A nepřešlo ho to, řešení hledá rád pořád, ale počítat ho nebaví.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.