Dcera v první třídě běžné ZŠ. Denně stránka v písance ( pokud nestihnou ve škole, dostávají v pátek školní písanku domů a mají přes víkend vše dopsat- v domácí i školní. Dcera obvykle stíhá, ale je vidět, že poslední řádky vždy škrábe rychlosti) Denně - 2 stránky "počítání"- jedou sice dle Hejného, ale učitelka nemá ani základní seminář, jede jen dle metodiky a dle mého jí to buď nebaví nebo nevím. Denně číst -1-2 stránky se slabikáře. Skládání z písmenek - máme denně procvičovat ( děláme někdy). Občas k tomu nějaké -vybarvování, doplňování, angličtina ( tu naštěstí umí, tak jen písničky a věci co děláme navíc - ale už tam byl problém, neb paní učitelka tvrdila, že pastelka je pencil a dcera že je to přece crayon nebo coloured pencil a byl problém - prý nemá říkat, co se neučí ve škole :( supr motivace) Ve škole hrají všichni povinně na flétny, takže ještě cvičit flétnu..Čas ani nechci psát. Matiku dělá sama, píše jen se vzdáleným dozorem. Čtení musím poslouchat a sledovat.... k tomu co má sama jako je klavír... úkolů mi přijde hodně. Zvlášť na ty víkendy. Hodinu denně to obvykle zabere. Ale prý to tak mají všechny paní učitelky ve škole. tak nevím.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.