S první jsem s úkoly strávila dost času, učitelka je poměrně přísná, rychlé tempo, ale mezi dětma oblíbená, milujou ji ještě v devítce. Dcera to chtěla mít tip ťop, vše psala nanečisto, gumovala, zmizíkovala.
Dvojčata mají stejnou učitelku, mají úkoly (i se mi zdá, že na objem víc, je jich ve třídě 2x tolik) za pár minut, doslova. Nemažou se s tím, úpravu mají na salámu. Opravu v písance vynucuju vydíráním, že nedostanou nikdy pero. Výhodu mají v matematice, se starší jsem furt počítala lego, mladší děti to už tenkrát pochopily s ní. A pak mají výhodu, že blbý básničky se učí roky na logopedii.
Ono je to dítě od dítěte, kamarádka má v té samé třídě dceru a z úkolů se hroutí každý den.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.