20.4.2015 19:01:18 Diva.Bara
Re: Učitelky, odkud berete poslechy do angličtiny? /možná budu poprvé učit angličtinu
no tak hodina musí mít koncepci, nějakou logiku, to není o tom, že poslepuješ pár aktivit dohromady. spíš bych si vybrala, co ty děti chci na té ukázkové hodině naučit - porozumění z poslechu, psaní, čtení, gramatiku, a podle toho sestavila hodinu.
přiznám se, že přesně tohle je důvod, proč vidím výuku aj ve školách za problematickou, a to píšu jako angličtinář, který na základce učí. předpokládám, že budeš mít i pár svých aprobovaných hodin? velká státnice není kvalifikace pro výuku aj.
jinak tedy k tématu - hodina nemusí obsahovat zdaleka vše (poslech, písničku, gramatiku ...), spíš naopak, zaměř se tématicky. poslech bych vynechala, pokud jsi neučila, snazší je pro tebe třeba čtení a trénink porozumění textu čtením, ale rozhodně bych to nedělala klasicky čtení a překlad. já dělávám to, že dětem text okopíruju a vytisknu, i když ho mají v učebnici (pokud je text delší), aby si mohli do textu psát a zvýrazňovat. potom jsou různé úkoly - chceš trénovat jen čtení na základní porozumění textu? nebo čtení na zaměření na detail - podle toho sestavíš otázky k textu. můžou v textu něco vyhledávat, zvýrazňovat, nebo doplňovat věty ... tohle jen tak ve zkratce.
nejsnazší pro tebe by bylo, kdyby sis vzala nějakou učebnici i s teacher´s bookem a zkusila něco podle toho.
Odpovědět