12.5.2015 14:30:16 Yuki 00,03,07
Re: Násobilka
Dano, nesouhlasím - syn uměl násobilku nejdřív sčítáním a pak pomocí "záchytných bodů", násobky třeba 5 a další ,který se mu snadno pamatovaly, šel na to jenom přes logiku. Jenže měl ohromnou výhodu - bylo to v 1. třídě, kdy to po něm nikdo nechtěl. Takže během učení se ve škole si to zapamatoval všechno. Jenže pamatovat si to najednou nejde
na rozdíl od těch, kdo s učí násobilku "jak když bičem mrská" míval sice chyby ze začátku, nestíhal (ne chyba, ale vynechaný místo v diktátu), ale když měl čas (a toho mu stačilo čím dál míň), tak uměl všechno a nedělal chyby
když se teď učí násobilku nejmladší, logiku nemám šanci použít, prootže na to nemá čas, takže opět případ toho, že umí zpaměti a tím pádem přes prázdniny zapomene a nebude umět nic, ale zase si říkám, že přes prázdniny třeba zkusím naučit ho tu logiku k tomu, ve škole ať dělá co musí, bohužel, ale musí tomu taky rozumět, to považuju za důlěžitější než to "umět rychle"
Odpovědět