Maargit, a to my zase chceme, aby děti ZUŠ odchodily když už jsme do nich nainvestovali tolika peněz. Já sama jsem hrála téměř 5 let na cello, a pak asi rodičům došla trpělivost a svolili, že když nechci, tak nemám chodit - v mých necelých 12-ti letech jsem hru pověsila na hřebík, nástroj po x letech prodala a posledních 15 let lituji, že jsem byla tááák blbá a cello jsem prodala a hlavně, že jsem se na hru na něj úplně vykašlala
Osobně vidím, že krize nechtění hrát se objevily už i u naší starší holky, ale neustoupili jsme a holka se po 2 letech altovky najednou nechce hry vzdát už ani omylem. Nějak jí dochází, že je to fakt přednost moct si vzít nástroj a jen tak pro radost či pro splín si zahrát, nač má zrovna náladu. Navíc ve škole jim má vzniknout orchestr a už se nemůže dočkat, že tam bude asi hrát... Kdybychom ji přehazovali rok co rok z nástroje na nástroj, tak si myslím, že teď ve dvanácti letech by neuměla hrát téměř na nic skoro nic
Co se týče kroužků ve škole při družině - tak je mi upřímně jedno, jaký kroužek si vyberou - tam už musí jen zohlednit časovost ZUŠ, kenda...
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.