19.8.2015 15:02:00 jentakj
Re: úroveň výuky angličtiny na ZŠ (i SŠ)
Annno - já se domnívám, že proto, že neprošlo stylem výuky mých synů - kde hlavně mluvili a mluvili anglicky, ona prošla systémem - přelož větu, slovíčka, z této věty vytvoř čas přítomný průběhový apod. - že prostě musela rychle si uvědomit, co přesně se chce v češtině, ujasnit si, co jak se tvoří apod., kdežto mí kluci mluví anglicky a nepřemýšlejí o tom, co a jak.
Rozdíl je třeba i v přístupu učitelů - dcera mi říkala, že u nich ve třídě něco říct špatně byla okamžitě středem pozornosti a ty neumíš, spíš se kladně hodnotilo, když v klidu přemýšlela a pak to dala - ale správně. Kdežto u kluků je to jiný - tam mluví, mluví a mluví, nepřemýšlej a řekni, co tě napadne. když je to blbě, učitel je nekárá a netrestá, soustředí se na ten problém a jede znovu a snaží se jim to zautomatizovat a snaží se přijít na to, zda to je nepochopení času nebo prostě neznalost nebo co v tom je. Ale jak říkám - jsou tam 4 děti a mluvím o té tzv. lepší skupině. Tam to má odpich.
Odpovědět