Re: 2.třída - syn zapomněl většinu psacích písmen
Jenže mapa čehokoliv není procvičování psaní. Ty si klidně děti můžou malovat do alelujá. Rozhodně si tím neprocvičí ani souvislý text a už vůbec ne vytvoření věty, která má hlavu a patu. A řekla bych, že toto všechno ke psanému projevu patří.
A slušný psaný projev ( na urovní odpovídající věku ) já tedy počítám mezi základní znalosti kultivovaného člověka.
Nehodnotím písmo, jsem schopná se přenést i přes nějaký počet chyb ... ale aby člověk nezvládl větu s podmětem a přísudkem ? Kam se takhle dostaneme ?
Samozřejmě, že toto všechno se náš prvňák teprve učí a potřeboval pomoc, ale jak jinak se to má naučit, když to neodkouká při takovýchto pokusech, kdy vlastně o nic nejde ? Až to pak bude potřebovat, zvládne to sám.
Odpovědět