Pokud vím, tak umět psát ta slova (krokodýl, lev ...) povinný výstup není, pokud jedete podle Happy House 2 - opsat, přečíst a přiřadit k obrázku, to ano, to mají v testu za celou lekci. Za sebe - nevidím velký problém, aby se děti naučily poznat písemnou podobu 6 slovíček za cca měsíc, možná víc. Většina dětí se to v pohodě naučí. Hrajeme si se slovíčky, přidáváme fráze - spojujeme se zájmeny, barvami apod., zpíváme písničky, čteme kreslené příběhy, kreslí podle mého diktátu ...ale je to fakt jen takové ťuknutí, aby se děti otrkaly, není to intenzivní výuka. Přiznám se, že mi Happy House moc nesedí, ale to učivo se dá upravit a pak je to mnohem lepší.
A jak tu někdo psal, že ve 3. třídě už děti píšou, tak ano, píšou, ale předpokládám, že rozumná učitelka chce ten základ - umět napsat barvy, čísla, hračky apod. Magnifying glass (pokud šlo o Happy Street 1) tam sice je, ale jako naprosto nevýznamné slovíčko, které bylo potřeba do kresleného příběhu. Jinak ta učebnice Happy Street se mi líbí, učí se podle ní dobře.
Add starší ročníky na 2. stupni a angličtina - je to věčný boj. Kreslím, ukazuju, vysvětluju, předvádím situace já i děti, máme x desítek cvičení, ústních aktivit, posloucháme a doplňujeme, čteme, ale i blbý přítomný čas je pořád problém. Někdo zvládá dávno za 1, někdo stále na 4, i když se to jede už snad potřetí. Stále čtou špatně slova, která každou hodinu opravuji, píšu na tabuli, upozorňuji na ně, ale co dělat. Prostě za ty 3 hodiny člověk zázrak neudělá, pokud nejde o výběrovou skupinu. Zní to blbě, ale je to tak.

