"kdyz jsi ucila ten dav, taky jsi musela vychazet z svp a nemohla sis ucit, co jsi uznala za vhodne."
jasne, ze jsem ucila podle svp. jen jsem ucila asi jinak.
"a nepotvrdis, ze je rozdil mezi soukromou hodinou a hodinou ve skole, kde to spektrum a schopnosti deti jsou jako otevrene nuzky?"
jasne, ze rozdil existuje, ale to neni tema diskuse.
"a jinak, vzdy je na dotaz, proc se co jak uci - snazim se byt pripravena pripadnym dotazum rodicu byt schopna odpovedet tak, aby pochopili smysl toho, co se kdy a proc uci. pokud ucitel nevi a neumi si vyargumentovat to, co uci, je to spatne."
pokud ti ucitel-profesional jako matce, duveryhodne oduvodni, ze ty slovicka je NUTNE psat spravne, tak scvaknes a jdes a doma drtis s ditetem psani slovicek...co uz ti zbyva
"a samozrejme, ze znalost psaneho tvaru slova je holt soucast znalosti jazyka a min. od 4. rocniku v tom nevidim problem. slovo psane foneticky muzes uznat max. detem se spu, ale nebrat to jako normu - to vim bezpecne od nasich anglictinaru, resili jsme to nedavno."
jako ucitelka jsem vedela, kdo ma dar od boha, kdo to flaka a kdo to slovo nenapise spravne ani za boha. pristupovala jsem ke kazdemu individualne. papir z PPP jsem nepotrebovala.
a ted uvedu priklad te me holcicky, ta umela uz ve skolce vsechny barvy, ted jedou taky barvy a ona je nenapsala spravne a ma z pisemky za 4. to je teda motivace, to ti reknu
