11.12.2015 18:03:58 Jitys
Lidl - ztracená účtenka a vrácení zboží
Nevěděla jsem, kam zařadit, admin když tak přesune. Chtěla jsem milému udělat radost a koupila včera v Lidlu 5 různých košilí s tím, že si vybere a nevhodné vrátíme zpět. Akorát už od včera hledám účtenku a nemůžu ji najít. Prošla jsem fakt všechno, kde by mohla být a nic. 100% jsem si ji brala od pokladní a pak mám temno. Měla jsem za to, že jsem ji dávala do tašky k nákupu, ale asi ne. Neměla jsem vozík, takže zboží, které jsem nestihla dát do tašky, jsem vzala do ruky, abych nezdržovala a přesunula jsem se s ním k pultu. Klidně jsem tu účtenku mohla mít v ruce a nechat ji tam na tom pultě. Nebo mi mohla někde vypadnout. Zkrátka není. Tak jsem volala na zákaznickou linku Lidlu a tam mi řekli, že mám smůlu, že vrátit zboží můžu jen s originál účtenkou. Že mohou vystavit kopii, ale ta je určena jen pro případ reklamace :-( Ach jo. Mám tady 4 košile za 349,-, které nevyužijeme. Samozřejmě že to jdu i tak do prodejny zkusit a asi nebudu úspěšná. Nestalo se to už v Lidlu někomu a jak to dopadlo? Nemáte někdo zájem o košile?
Odpovědět