Ahojky, tak by mě zajímalo, jak jdou vašim dětičkám - třeťákům vyjmenovaná slova v praxi? Tj.A: Po naučení se patřičných slov od jistého písmene vždy perfektně píší "Y" ve všech slovech vyjmenovaných a od nich odvozených a naopak bezpečně poznají slova nevyjmenovaná a správně v nich píší "i"? B:Nebo píší vždy téměř všude "Y", bohužel ale i tam, kde být nemá, protože "jim to tak nějak přišlo, že by tam mělo být". C: Nebo naopak píší téměř všude ve vyjmenovaných i nevyjmenovaných slovech "i"? D: A nebo případně dělají chyby obojího typu., tj. ve vyjmenovaných slovech občas klidně "i" a naopak v ostatních slovech sem tam fláknou "Y"? Docela by mě zajímalo, zda obecně převládá nějaká z těchto variant u dětiček, které se začínají vyjmenovaná slova učit a nebo je to vysloveně kus od kusu jiné a za jak dlouho se to případně ustálí na nějaké rozumné hladině chyb, kdy se dá říci, že dotyčný žák už jakž takž tuto problematiku strávil a pobral. Občas když vidím, co náš junior dokáže s naprostým klidem napsat za zvěrstva, tak mám pocit, že mě trefí šlak a hlavně, že ho roztrhnu na 3 kusy Dle jeho slov dělají ale ostatní stejné či ještě horší chyby a daleko více chyb, což mě ovšem v případě jejich třídy nikterak neuklidňuje. Zatím probrali vyjm. slova po B, L a ted berou po M.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.