Re: body za vysvědčení obecně
tak tohle bohužel zapomíná taky, ale ještě mu to v tý pátý třídě stačí. Problémy ale bude mít.My máme trochu jinak nastavenej systém ve škole, snaží se ten problém společně řešit, ale netrestají ho takhle.Problémy jiných dětí taky řeší, takže nefér to není, já si pořád myslím, že by se měly hodnotit hlavně znalosti a schopnosti.
Hele, Monty,každá základka je fakt jiná. Chtělo by to zjistiti, co přesně ta jeho trojka z matiky ovlivňuje a na tom pracovat, s ním. U D. na gymplu klesly z matiky v sekundě všechny děti o dva tři stupně dolů, fakt se masívně řešilo propadání a šlo i o "nestíhání". Ve vašem případě by to byl průser.
jenže:
-ne každej gympl je stejnej
-třeba by mu ten systém nějak vyhovoval a neměl by problém,ani v tý matice.
To se nedozví, dokud to nezkusí
Já musím říct, že všechny negativa v přístupu k učení u mýho staršího syna se přechodem na gympl jen vyhrotily, respektive-vše zůstalo při starém
, jen díky daleko většímu náporu víc vylezla na povrch jeho odporná lenost
A musí mu už fakt o něco jít,aby hejbnul..
Odpovědět