HV
Učitel hudební výchovy to má těžké. Když hodinu pojme jen jako odpočinek, jen zpěv písní ze zpěvníku, nebo ještě horší pustí se hudební ukázky a chce se aby děti jen poslouchaly. Tak ty děti to nebaví a začnou dělat šílený bugr, hlavně na druhém stupni! Nic jim to nedá. Když jim budu vykládat o Mozartovi a nebudu chtít, aby si udělali zápis a třeba nedám nikdy písemku, tak na to hodí všichni bobek...

Přístup HV je odpočinek je konečná....
Pokud nerezignuje a snaží se něco naučit (noty, skladatele) najdou se vždy rodiče kteří si vyrazí stěžovat, že jejich milovaný Pepáneček noty nebude nikdy potřebovat, tak jaktože musí psát nějaké blbé notové diktáty, nedejbože když z toho dostane 5. Je to vždy ten samý Pepáneček, co předtím při poslechu dělal bugr a při zpěvu tak vyl, že se to nedalo zastavit a přežít a otravoval celou třídu...

Mě přijde snaha učit flétnu a noty jako super, děti se něco naučí i ti nemuzikální, minimálně procvičují dech. A hudba kultivuje osobnost, takže bych za takovou učitelku byla ráda..
Odpovědět