17.5.2016 9:26:08 margotka78 alias shit-roller
Re: Odeslané, ale nevyzvednuté zboží z e-shopu, jak účinně řešíte?
Ten shop měl dobré reference, bohužel to byla jejich taktika. Nasbírat reference a pak začít s podvody. Neřekla bych, že by to bylo tak neběžné.
Ale pokud myslíš třeba Alzu, tak tam je to riziko asi opravdu nižší. I tak si lze nechat poslat zboží na jejich výdejní místo a platit až tam. Myslím, že je vždy dobré mít možnost způsob platby volit.
A když se mi líbí něco např. z Elektroworldu, tak si ověřím počet kusů na té dané prodejně a jedu vyzvednout tam. Nechám si to rovnou i předvést. To jsme třeba udělali s klukem před Vánocemi. Chtěl si koupit reprobedny- rovnou mu půjčili kabel a mohl si to vyzkoušet, jak to zní. A nakonec jsme vzali jiný výrobek než jsme měli původně vybraný - byl cenově výhodnější a vyšších kvalit. Těm 30 km už člověka nezabije. Než potom obdržet poštou poškozené zboží 5 dní před Vánocemi.
Odpovědět