Re: Vyšetření v ped.psych poradně
Doplňování jsem navrhovala - to by bylo nejideálnější. Ale to zamítl s tím že je šikovná. Tak že to ne. Že klidně zvládá diktát.
Ano zvládá - ale má chyby i tam kde se neočekávají (např. diktát na i/y nebo s/z .... a chybí interpunkční znaménka, malé písmena na začátku věty - to se snad nikdy nenaučí, i když jí to furt vtloukám do hlavy).
Doplňování by byl ideál - soustředila by se opravdu jen na doplnění jen těch písmen. A ne na další text.
Nebo zkusit to ústní formou alespon občas. Když jí dávám text ústně. Tak mi to většinou řekne dobře. Že to tam slyší. Ale jak to má napsat, tak blbě.
Taky nechce. Prostě jedině diktát - zkrácená verze. Už jsem to řešila i s ředitelkou. Řekl že zkusíme změnu tedy. Ale po týdnu to bylo zase zpět.
Jinak je fajn a rozhodně jí dává úlevy alespoň nějaké narozdíl od první druhé třídy. Kdy měla napsáno z poradny že je dysgrafik. A učitelka jí pořád dělala v sešitech červené pole a škrkala červenou prupiskou vše. A psala vykřičníky a "Úprava!!!" "Dbej na úpravu!!!" a furt dokola.
Doučování ve škole nevím. Ona to učivo chápe. Jen jí hrozně dlouho trvá vypracování nějakého úkolu. Je furt duchem mimo. Rozptyluje se vším možným. I když vím že většinou za to nemůže - že má hyperaktivitu ADHD potvrzenou od doktora. Tak mě to hrozně zmáhá ta domácí příprava. Zvlášť když přijdu kolem páté z práce. A jsem KO.
Odpovědět