Výuka hry na klavír
Moje osmiletá dcera hraje rok na klavír. Protože současně začínala první třídu, nechtěla jsem ji trápit ZUŠkou a chodí do DDM za rohem. Hraní ji baví, chodí tam ráda, učitel je příjemný a vnímavý k povahám dětí. Má to ale jednu zásadní nevýhodu: výuku hudební nauky. A pak samozřejmě není jisté, zda bude nějaká návaznost. Pokud učitel za dva roky odejde, do ZUŠky mi ji už nevezmou a najít pod DDM kvalitního učitele prostě je problém.
Já na klavír neumím. Noty sice umím, hrála jsem an kytaru,ale klavír je něco úplně jiného. Rekla ybch, že dcera už má přede mnou náskok. Cítím, že tam ta výuka nauky trochu chybí. Výuka je jedna hodina týdně, někdy tu dobu věnují převážně nauce. A je to 2x tak drahé, než ZUŠka. Nicméně napadla mne i možnost koupit prostě učebnici, kterou na hudební nauku používají v ZUŠce a učit se to s ní doma.
ZU3ky se trochu bojím dcera je citlivka, ZUŠka má pevně stanovená pravidla a osnovy, protor pro individualní přístup tam asi moc nebude. Já do ZUŠky chodila, výuku na nástroj jsem tehdy přetrpěla nerada, na hudební teorii jsem už tehdy chodila za školu. Uvědomuji si ale moc dobeř výhody ZUŠky - kromě ceny také systematičnost a návaznost.
Dcera není nijak extra talent, dobře si myslím pamatuje noty, horší je smysl pro rytmus.
Do ZUŠky ji přijali.
Co byste vybrali a proč? díky za zkušenosti
Odpovědět