Re: Jaké úrovně v cizím jazyce by mělo dítě dosáhnout v 9. třídě?
monty, u nás je to principiální rozpor
já si myslím, že tebou opovrhované kroužky mají svou přidanou hodnotu v tom, že (pokud je rodič důsledný) naučí dítě soustavnosti a disciplinovanosti (samozřejmě ne všechny, záleží na zaměření a jejich vedení).
dítě, které sedí doma a nic nemusí má sice svůj neorganizovaný čas, ale také nemá žádnou organizovanost mimoškolního světa.
určitě se nedá řict, co kterému dítěti svědčí, ale ty si třeba stěžuješ na to, že syn nemá kamarády. věřím, že v nějaké bandě podobně zaměřených by je našel. naučil by se týmové práci a určité disciplinovanosti. možná.
sedět téměř výhradně doma a věnovat se samostudiu čehokoli považuji v tomto věku za nedobrou cestu
Odpovědět