Re: kvalitní 2. stupeň ZŠ popř. 8 letý gympl Praha 6, 5, 7 popř. P4
shiro, to tedy fakt nevím kam chodáte, to ani o londýnský jsem neslyšela tak strašný věci
jinak moje dítě začalo v alternativě makat a celkově se nadchlo pro školu, takže zrovna tohle jako problém nevidím. I tam je více prostoru pro to, aby každý jel svým tempem. Samozřejmě učitel je od toho, aby hlídal, aby to tempo bylo pro každého a ne, aby tam někdo krněl.
jediná nevýhoda alternativ dle mého je, že je tam obvykle více problémových dětí
ale že by škola, kam učitel ráno po příchodu do třídy hned hodí testík, následuje hromadné čtení jedno dítě po druhém, pak frontální výuka, chvilku samostatné práce a hurá přestávka a znova to samé, že by tento systém sám nějak vedl děti k disciplíně a umění se učit, to si fakt nemyslím. Navíc ani asi od prvního stupně neočkeávám, že se tam dítě naučí učit. většina to ještě nepotřebuje. ne v takové míře, aby to bylo zásadní
Odpovědět