Re: Obcházení učitele
Majáková přesně takhle jsme učitelku obešli. Zkoušela jsem na její výtky navrhnout adekvátní řešení, ale všechno vetovala. Nabídla jsem, že dítěti (prý nepracuje - nevědělo honem jak, pomaleji se orientovalo) ukážu učivo den předem, aby nebylo tak ve stresu, zamítla to. Stěžovala si, že dítě totálně nezvládá písanku. Nechala jsem ho doma ZKUSIT SI (asi 2-3 TVARY, ne řádky) novou věc, druhý den dítě chváleno. Přiznala jsem, že jsem ho nechala si to zkusit doma - byla jsem seřvána, že takhle by to nešlo. Tak co jsem měla dělat - moje představa o přístupu byla jiná. Dodám také, že už jsem zažila dvě starší děti v běžné ZŠ a přístup učitelů tam byl velice jiný. Ve chvíli, kdy dětem začala rozdávat i čtyřky a pětky (první měsíc, prvňáci a myslím tedy i do žákajdy), řešila jsem přechod jinam (děti byly totálně na nervy, plakaly, bolení bříška..). Nejdřív jsme zkusili požádat vedení o přeřazení do paralelky, což neprošlo, prý je to tam stejné. Rozjeli jsme "plán B" (přesun jinam), jehož součástí byl i psycholog. Ten slyšel a jednal - podal stížnost na inspekci. Ta byla vyhodnocena jako oprávněná, předáno k řešení. Takže jo - usoudili jsme, že tohle už není k řešení s učitelkou. Navíc i dle vedení naprosto OK a až inspekce tam vysvětlila, že takhle opravdu ale opravdu ne
. Jsem pro řešení s pedagogem, ale musí být trošku přístupný a lidský, ne že udělá z dětí za 4 týdny vyklepané trosky.
Odpovědět