Re: Prvňáčci matematika - jaké mají pětiminutovky?
vcelkamaja,
pozadu by mohli být leda k vlastním plánům, tohle nejsou závody a každá škola a často i každá učitelka to má jinak nastavené, navíc většina hlavně vzhledem k dětem, které zrovna učí. Takže ano, klidně si mohla naplánovat, že teď už budou počítat v druhé desítce, ale pak zvolila radši pomalejší postup a lepší upevnění počítání v první desítce. To se většinou vyplatí a vrátí později. Nebo je třeba učitelka oproti vlastním plánům napřed, třeba vůbec nepočítá s tím, že by v první třídě řešila přechod přes desítku.
Já se svými prvňáky před dvěma roky touhle dobou akorát vyvozovala čísla od 11 do 20, ještě jsme čísla nad 10 ani neporovnávali. A přesto jsme sčítání a odčítání s přechodem přes desítku stihli probrat. A to to u nás máme jako to rozšiřující učivo, když se v první třídě nestihne, je to v pořádku, když stihne, tak se ani nesmí zvládnutí nebo nezvládnutí zahrnout do závěrečného hodnocení.
Odpovědět