16.3.2017 21:59:06 Liškodlak
Re: matematický cvrček
Což o to. Ale výsledek žáků hrozně závisí na přístupu učitelky. Kolegyně syn to řešili tak, že společně přečetli (rozebrali?) úlohu, pak dostali 5 minut na vyřešení a společně pokračovali dál. Loni ve 4. třídě jsme si s kolegyní v paralelce slibovaly, že jim to fakt jen dáme, ať každý vyřeší, na co sám má a nic víc. Pak jsem se dozvěděla od kolegyně, která ty hotové práce nakonec dostala do ruky, že v béčku měli v zadání všichni podtrhaná určitá (stejná) slova, tj. jasně to společně rozebírali, bylo jim řečeno, na co se zaměřit a tak. Ta kolegyně se navíc prozradila tím, že se zlobila, že nedostala správná řešení, aby s tím mohla dětem poradit. No samozřejmě, nakonec se všichni podívají na tabulky úspěšnosti a řeknou si - to je dobrá učitelka, když má takové pěkné výsledky
a já, blbka poctivá, z toho vyjdu hůř
Jinak Delete dík za nápad s těma kartičkama.
Odpovědět