Re: Odhad škody na vozidle po nehodě
A ještě pár slov k nároku na náhradní vůz.
Od začátku jsem žádala o náhradní vůz od ČPP. Tam na asistenční lince dělali ofuky, jako že se uvidí a že to někdo schálí za 3 dny....ok, nic moc řešení, tak jsem si půjčila auto přes svou pojišťovnu. Za 2 dny mi někdo zavolal, přesně si to nepamatuji, ale bylo to ve smyslu...."mluvím jménem ČPP, zadala jste požadavek na náhradní vůz, omlouvám se za neprofesionální přístup kolegyň, samozřejmě máte na náhradní vůz nárok PO CELOU DOBU OPRVAVY, zkontaktujeme našeho smluvního partnera a tan se vám ozve...." Za nedlouho se mi ozvala firma BRISOMA, přistavili mi náhradní vůz. Po měsíci!!! mě ta firma začala žádat, ať jim vůz ihned vrátím. Bylo mi to divné, říkala jsem jim, ať si to vyřídí s ČPP, co já s tím? No a vzápětí jsem zjistila, že BRISOMA jsou takové ty hyeny, co dostanou natajňačku echo o nehodě, dostanou se k informacím typu ev. č. nehody u policie i ČPP a tyjou z toho, jak je ČPP (a možná i jiné pojišťovny) neschopná cokoliv řešit. jinými slovy, ČPP se tvářila, že o tom nic neví, což ale můžu prokázat, že to tak není a s Brisomou byli v kontaktu.
Je to asi celé dost nepřehledné, takže to shrnu:
-ČPP se nedá vůbec věřit, je neschopná cokoliv v rozumné době vyřešit (dovoláš se jen na asistenci a na 99% se dozvíš, že tvoje požadavky dali do systému a někdo kompetentnější se ti ozve za 3 dny:(((
- všechno si budeš zařizovat sama (vzhledem k předešlému bodu)
- pokud možno, vždy si poznamenej, s kým mluvíš (zpětně lituji, že jsem si některé hovory nenahrála)
- pokud možno, žádej na všechno písemné (mailem) potvrzení, nespokoj se se sliby po telefonu
- a modli, ať je to za tebou a vše bude uhrazeno:))
Odpovědět