17.8.2017 19:16:03 Blanka Šulcová
Zkušenosti z Krakova s firmou Booking.com
Moje zkušenosti s firmou booking.com v České republice jsou dobré. V Čechách vše fungovalo dobře. Poté jsme s manželem vyjeli na 4 denní výlet do Krakova. Hned po příjezdu k hotelu nás polský zloděj okradl o mobilní telefon. Protože jsem měla nehodu, skončila jsem v nemocnici s otřesem mozku. Tam mně nechali ležet na ušmudlaném lehátku 10 hodin, než mně ošetřili. Také by čeští turisté měli vědět, že v polských nemocnicích se o žaludky pacientů starají bližní. Běda člověku, který cestuje sám a octne se v Polsku v nesnázích.
Ovšem problémy nastaly, když manžel chtěl zaplatit. Ještě musím podotknout, že v podmínkách ubytování bylo nahlásit číslo kreditní karty s tím, že si peníze pracovníci hotelu stáhnou předem, což ale neudělali. Recepční odmítla peníze přijmout a odkázala manžela na manažera, který ovšem nebyl přítomen a byl kdesi v Krakově. Vzhledem k tomu, že se ho manžel nedovolal a Krakov neznáme, byli jsme nuceni odjet bez placení.
Okamžitě po příjezdu do Čech nás firma booking.com začala bombardovat e-mailem upomínkami k zaplacení účtu.
Poslat zloté přes banku je veliký problém. V našem městě je 5 bank a žádná nám nevyšla vstříc. Až nakonec peníze poslala KB za nehorázný poplatek 1250,- Kč.
S firmou booking.com už nikdy více!
Odpovědět