Re: Co by se podle vás mělo učit v tělocviku?
Moniko,
no asi ani ne, zrovna se vybavuje nová tělocvična, která se konečně ke škole postavila, také díky nějakému dotačnímu programu. Plus ještě zase jiné programy na něco jiného, ono je to pořád něco, ve výsledku nestíháš sledovat a papírovat....
No a příklad od té kamarádky přesně ukazuje, jak je to všechno na hlavu, kde by potřebovali, tak tam nemají, protože třeba nikdo neumí správně napsat "podání" (je to fakt vopruz a záleží na kdejakém slovíčku), tam kde mají náčiní, zase nemají peníze na lidi, logicky, protože na lidi se žádné dotace neposkytují. Také máme plnou školu interaktivních tabulí a lidí, co je umí používat jen jako promítací plátno...
Takže teď se tělocvična třeba trochu hnula, ale jestli bude 15 míčů na jeden sport, to si vůbec nejsem jistá, protože o tom, kolik se čeho objedná, rozhoduje někdo, komu stačí jeden kopačák a jeden míč na házenou....
Ale hlavně jsem chtěla napsat, že někdy ten učitel může být i skvělý, ale k dobře odvedené práci mu chybí něco, co nemůže ovlivnit.
Já si to teď budu užívat ve fyzice. Vím třeba, že loni na suplování jsem používala celé plato magnetů, které léta nikdo z kabinetu nevytáhl. No a problém je, že si ho ode mě kdosi (já vím kdo, ale on to popře) převzal a do kabinetu už se nevrátilo. Takže teď, když to mám učit (nejen suplovat), tak nemám ani jeden magnet. A celý kabinet fyziky je ve stavu, že pokud tam chci něco najít, abych si vzala ty nejhorší hadry, dva dny dovolené, a šla hledat v nánosech prachu...
V předchozí škole měla kabinet fyziky pod palcem osoba kompetentní, tam stačilo jít a vzít. Bylo to funkční a bylo to v dosahu. Ne všechno, ale učit se s tím dalo.
Tohle je hodně o lidech, kteří mají "sbírky" a kabinety na starosti.
Jinak v té staré tělocvičně jsme byli hodně závislí na tom, co měla k dispozici organizace, která ji škole pronajímala, vlastní vybavení jaksi nebylo kde mít...
Odpovědět